Friday 29 January 2016

Üvegház projekt 1

Karácsonyra kaptunk egy kis támogatást a vágyott üvegházra, vagyis segítséget minden oldalról. Első feladat volt kiválasztani, melyik tetszik. A szempontok között volt hogy itt eléggé erős szél van és mivel egy dombocska tetején lakunk, minden időjárási mizériának ki vagyunk téve. Szóval nem mindegy, hogy üveg, milyen üveg vagy műanyag legyen. Aztán szempont volt a méret is. Hamár homár, legyen kövér jelleggel. Legyen besétálós, ablakos és lehessen polcokat beletenni. 




Miután meglett a nyertes, helyet kellett keresni. Az én ötletem a már meglévő zöldségeskert lett volna, de Tim szerint elvitte volna a kilátást így engedtem a nyomásnak és a kert hátsó részébe csináltunk alapot (ezeregymillió hála Timnek, Tim nővérének és pasijának, akik a munka kemény részét csinálták. Én teát főztem és szóval tartottam őket, míg Jammyre Tim anyukája vigyázott.

Miután megtaláltuk a tökéletes helyet, rájöttünk, hogy azért a látszatnál ez sokkal meredekebb talaj így kicsit komolyabb előkészületek kellettek.


Mindenesetre a bárányok nagyon nagyon érdeklődtek mi a fene folyik nálunk:

Alap kiásva:

Sóderrel beszórva:

Sóder letaposásban már én is segítettem! :D

Ekkora betonlapokat raktunk le alapnak, 38-as a lábam:

Lent az első:


A harmadik sornál kezdett feltünni hogy lebegni fog az egész... így eléggé alá kellett még pakolni:

De Phil nagyon leleményes és igazi DIY alkat, megoldotta:


Pont sötétedésre végeztünk. Azóta az időjárás még nem tette lehetővé, hogy fel is állítsuk az üvegházat

No comments :

Post a Comment