Wednesday 10 February 2016

Másfél év

Hogy hogyan telt a másfél éves nap? Ez a nap pont "pancake day"-re esett így mi más is lehetne a reggeli... Annyira nem nyűgözte le...

Reggeli után kapott egy xilofont, amit azóta is ezerrel kalapál. 

Kipróbálta a zselét, ő választotta a kávézóban (vannak kifejezetten gyerek dobozok, ital, sajt, szeletelt gyümölcs, mini szendvics stbstb). Kissé gyanúsan nézte, de azért evett belőle.

Hazaérve végre elállt az eső így a kertben mászkáltunk. Hamar kilukadtunk a tyúkoknál. Bemászott a futtatóba, szórta nekik a kaját meg etette kézből. Aztán leült a veteményes szélére és hivogatni kezdte a tyúkokat. Tim megfogta Avocadot és odavitte, Jammy megölelte, jól megnézte közelről és simogatta pár percig. Aztán meg megpróbalta egyedül elkapni :)






Vacsira sütőtök levest csináltam, kétszer is evett belőle. Majd habfürdő, fogmosás és az izgalmak után elég hamar el is aludt.


Másfél éve van velünk. Hogy imádtam e minden percét? Koránt sem. Voltam dühös, türelmetlen, végkimerült, depressziós és voltak pillanatok amikor utáltam az egész világot. De! Én még életemben nem nevettem ennyit,mint amióta Jammy velünk van. Sose hittem volna, hogy ilyen szeretetre képes leszek. Látni őt, ahogy először egyszer csak sikeresen megfogja a logó játékot, először fordul át, indul el, tapsol, mászik fel a kanapéra... Hihetetlen élmény. Naponta van valami ami miatt szétvet a büszkeség. Látni, hogy ebben a cseppnyi testben mekkora szeretet lapul máris. Megölel, megsimogat, puszit ad, hozzám bújik.

Imádom az apjával a kapcsolatát. Gurgulázva röhögnek együtt, de még éjjel is sokszor bújik hozzá is egy kis simire. Imád tenni venni, valamit mindig babrálni kell. Ha apa kezében csavarhúzó van, akkor ő is csavarozik, legyen az ceruza vagy fülpuci. Ha anya főz, akkor ő is keverget valamit. Besegít a saját székének letörlésében, a szennyes ki be pakolásában, söprésben és a kedvene a tyúkok etetése.

Utálom nézni mikor beteg, miért nem lehetek én beteg helyette? Miért nem fájhat nekem a fogam helyette?

Hetek óta monologizál. Nyomja baba nyelven vagy 2 percig és közben mutogat. Legutóbb az ölemben csinálta és a legvégén mélyen a szemembe nézett és nyomott az orromra egy puszit.


Szeretem, úgy igazán. Imádom a fiam. Imádom a férjem. Ők ketten megmutatták mi az igazi, önzetlen szerelem. A családom.


No comments :

Post a Comment