Monday 14 March 2016

Üvegház projekt 2

Két hete végre elkészült az üvegház. Polcokat is sikerült összerakni, sőt ültetni is sikerült!



Bár nem egy izgalmas dolog, nekem mégis az. Önellátás egyik lépcsője, így nem kicsit izgulok,  hogy minden megmaradjon! Pár nap alatt raktunk bele polcokat, Jammy mellett nem könnyű kétemberes dolgokat összerakni, de idővel csak sikerült.

Bazsalikommal kezdtem (02.28.), mert nem bírtam ki, hogy üresen álljon:


Karácsonyra kaptam apró kis figurákat, pont ilyen céllal, nagyon kíváncsi vagyok, milyen lesz amikor már nőnek kifelé az apró bazsalikomok.
Majd paradicsom és törpe szilvaparadicsom aminek a magját itteni paradicsomból vettem ki (03.03.):



3 féle paprika, chili és sárga meg csíkos törpeparadicsom (03.05.):



Oh, igen, és ültettem "Jammy paprikát" is. Kápia paprika néven is ismert. Ha ebből van otthon, tuti kiszedi a hűtőből...


Emellett a veteményesben is munkálkodtunk. Három ágyásunk és egy oldal szegélyünk van egyelőre. Az oldal szegélyben van 4 rebarbara bokor, áfonya, fekete ribizli, egres és még valami, ami hagyaték így nem tudom biztosan... De a rebarbara már kikacsintott:




Az első ágyásba hagymákat ültettünk: fokhagyma (02.??), ami már ki is bújt:


Illetve gyöngyhagyma, sonkahagyma és újhagyma (03.05.):


A másodikat még csak félig ültettük: szivárvány répa és sima répa (03.06.). Kerül majd mellé még saláta és cukkini.


A harmadik ágyásba borsó és bab fog kerülni. Talán holnap (03.15.)?

Izgalmas nekem, Jammy pedig szereti locsolni a nemsokára zöldségeket.  Bár egyelőre szívesebben ássa ki a dolgokat,  remélem majd gazolni is megszeret ;)


1 comment :