Tuesday 15 December 2015

Fürdőszoba projekt

Kaptam egy fürdőszobát. Azaz elkértem. Ezt kidekorálhatom, Jammy nem fogja használni, mert ő (egyelőre) csak fürödni szeret. 

Adtam magamnak 50 font keretet, többet nem érdemes. Ez kb 20-22 ezer forint. 
De én nem értek az ilyenekhez, így segítséget kértem. Ki mástól, mint Marianntól, akinek az ízlését nagyon szeretem.

Íme az ő intelme:  
Minden nő egyedi, megismételhetetlen csodája a világnak. Ahhoz, hogy a hétköznapok taposómalmában legyen egy kis lehetőség ezt az egyediséget, megismételhetetlenséget megélni, önmagunk és családunk számára azt "pici pluszt" megadni, minden nap jól jön egy kicsi idő, mikor lelassulunk, és csak magunkkal foglalkozunk. Nem kell órákig csinálni - csak 100%-osan kell csinálni. Erre jó lehetőség az a kis idő, mikor magunkra csukjuk a fürdőszoba ajtaját. Ha nincs is sok idő, az atmoszféra lehet úgy kialakítva, hogy egy kis oázisba léphess. Minden helyiség attól egyedi, hogy olyan, ahogy NEKED tetszik - hogy mások mit szólnak hozzá, kit érdekel? Amikor te vagy ott, neked kell jól érezned magad - formáld hát az ízlésed szerint! Nem kell nagy változtatásokat végrehajtani, az igazi különlegesség mindig a részletekből áll össze. :) Költségkerettől függően lehet egyszerre vagy apránként összeszedni pár kiegészítőt. Sose köss kompromisszumot, kizárólag olyan dolgokat válassz, amik össze tudnak állni a boldogság szigetévé :) És nem kötelező mindent úgy elhelyezni, ahogyan a csomagoláson vagy a katalógusban szerepel: a választásokban és az elhelyezésekben a szíved vezesse a kezed - és sose félj változtatni, módosítani. NŐ vagy - csináld ÉRZÉSSEL!

(Érezhető, hogy ő Blogger, én csak pötyögök)

Eleinte narancssárga felé hajlottam, de a kerti levendula bokrok megihlettek. Mariann legnagyobb örömére a lila mellett döntöttem, ömlöttek is be az ötletek.

Így nézett ki az elején:



Apró lépésekben, de elkezdtem.
Első lépésként új fürdőszobaszőnyeget (8 font) tettem le:

Második lépés a cuki lila szappantartó, pohár készlet (11 font):

Harmadik lépés egy  falmatrica lett (6.46 font):
Ilyen lett: a WC melletti fal:

A zuhany melleti fal:

Zuhanyzó ajtaja:

Egyelőre nem tervezek többet rákölteni, talán később. Így most simán befért a büdzsébe. Jó érzés volt használni, egy kicsit otthonosabb, kicsit közelebb van így hozzám és nem utolsó sorban egy újabb indok a pletyizésre, netes vásárlásra, izgatott csomag várásra, kreatívkodásra és dekorálásra.

Köszönöm Mariann <3


No comments :

Post a Comment